Allround Financieel Administratief Medewerker (Parttime)

Ben jij een leergierige, nauwkeurige en gedreven financieel administratief medewerker? Zoek je een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen en waar je naast financieel administratieve taken ook andere projecten kunt oppakken? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Voor circa 20 uur per week zoeken wij een Allround Financieel Administratief Medewerker voor twee bedrijven gevestigd in hetzelfde kantoor in Rosmalen:

RTC Group
RTC Group, met op dit moment één trainingslocatie in Vught en ambitieuze plannen voor uitbreiding van nieuwe vestingen op korte termijn, is gespecialiseerd in persoonlijke ontwikkeling en duurzame gedragsverandering. De trainingen en coaching, gericht op mentale en fysieke veerkracht, worden in kleine groepen of individueel aangeboden. Met focus op mindset, gezondheid en vitaliteit, combineert RTC praktijkgerichte methoden met wetenschappelijke inzichten om blijvende positieve veranderingen te realiseren.  

BR Products
BR Products is een ontwikkelaar en -met een recent gebouwde nieuwe fabriek- producent van niche-producten, namelijk draagarmstellingen. BR Products werkt met de modernste technieken en richt zich op groothandels in Europa die magazijnen inrichten. Kwaliteit en leverbetrouwbaarheid staan hierbij altijd centraal. Het assortiment bestaat uit drie productlijnen en groeit de komende jaren continu.  

Wat ga je doen?  

In deze veelzijdige functie heb je een breed takenpakket:  

  • Financiële administratie: verzorgen van in- en verkoopboekingen, bankmutaties, en grootboekbeheer.  
  • Ondersteunen bij kwartaal- en jaarafsluitingen.  
  • Bewaken van de Administratieve Organisatie en beheren van klanten en leveranciers.  
  • Personeelszaken: ondersteuning bij HR-gerelateerde taken.  
  • Projectondersteuning: bijdragen aan verbeterprojecten, bijvoorbeeld op IT-gebied.  
  • Meedenken over procesoptimalisatie en ondersteuning bieden bij zowel dagelijkse operationele taken als complexere vraagstukken.  
  • Bij RTC werk met Exact, en bij BR werk je in Ridder IQ

Jouw rol is afwisselend en uitdagend, en je krijgt de vrijheid om deze naar eigen inzicht vorm te geven!  

Wat breng je mee? 

  • Een afgeronde opleiding in een boekhoudkundige of financiële richting.  
  • Ervaring of affiniteit met financiële administratie.  
  • Nauwkeurigheid en een gestructureerde werkhouding; je zorgt ervoor dat alles goed en volledig wordt vastgelegd.  
  • Sterke digitale vaardigheden en handigheid met computers en systemen.  
  • Een flexibele en praktische instelling; je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken.  
  • Een proactieve houding en een drive om te leren en te verbeteren.  
  • Integriteit en een stevige persoonlijkheid; je werkt discreet en houdt het overzicht in een dynamische omgeving.  
  • Mocht je ervaring hebben met Exact én Ridder IQ dan is dat een pré. 

Wat bieden wij?  

  • Een salaris tussen € 2.500,- en € 3.500,- per maand (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van jouw ervaring en niveau.  
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.  
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door interne en externe opleidingen.  
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.  
  • Een plek in een hecht team met een prettige, informele werksfeer.  

Waarom bij ons werken?  

Deze functie biedt jou een unieke kans om jezelf te ontwikkelen in een afwisselende en zelfstandige rol. Of het nu gaat om financiële processen, personeelszaken of projecten op IT-gebied, jij kunt bijdragen aan de groei van twee dynamische bedrijven met ambitie.  

Heb jij de drive en vaardigheden die we zoeken? Reageer vandaag nog en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!